MOTORSERVICE
AMSTERDAM

Jaarlijks onderhoud

– Olie and Olie Filter change (synthetic or semi synthetic)
– Olie en oliefilter vervangen (synthetisch of semi-synthetisch)
– Luchtfilterinspectie (vervangen indien nodig)
– Remvloeistof verversen voor en achter
– Koppelingsvloeistof, indien van toepassing
– ABS-module ontlucht
– Smering van hendels, voetsteunen, schakelmechanisme, standaard
– Smering van gas-, choke- en koppelingskabels
– Ketting reinigen, smeren en spannen
– Controle van de bandenspanning en de toestand van de kleppen
– Controle remblokkenslijtage / inspectie van remschijven en remklauwen
– Controle en afstelling van balhoofdlagers
– Inspectie van wiellagers
– Spannen van alle fundamentele bouten en assen
– Kalibratie van het gasklephuis en Texa-softwarediagnostiek
– Lichtcontrole
– Inspectie van het laadsysteem
– Brandstofreiniger additief

MEER INFO

Grote beurt

– Olie en oliefilter vervangen (synthetisch of semi-synthetisch)
– Luchtfilterinspectie (vervangen indien nodig)
– Remvloeistof verversen voor en achter
– Koppelingsvloeistof, indien van toepassing
– ABS-module ontlucht
– Vervanging van de bougie
– Inspectie en afstelling van de klepspeling
– Injectorsynchronisatie en aanpassing van het gasklephuis
– Koelvloeistof vervangen en spoelen
– Thermostaat inspectie
– Smering van hendels, voetsteunen, schakelmechanisme, standaard
– Smering van gas-, choke- en koppelingskabels
– Ketting reinigen, smeren en spannen
– Controle van de bandenspanning en de toestand van de kleppen
– Controle remblokkenslijtage / inspectie van remschijven en remklauwen
– Controle en afstelling van balhoofdlagers
– Inspectie van wiellagers
– Spannen van alle fundamentele bouten en assen
– Kalibratie van het gasklephuis en Texa-softwarediagnostiek
– Lichtcontrole
– Inspectie van het laadsysteem
– Brandstofreiniger additief
– Bike Clean en anti-corrosie beschermende coating

MEER INFO

Prestatie upgrade

Vork opnieuw opbouwen
repareer uw afdichtingen en cartridgeonderdelen om lekken te voorkomen wanneer dit op zijn minst nodig is. Bovendien zorgen hoogwaardige vorkoliën en andere herbouwde componenten ervoor dat uw fiets met minimale inspanning door de bochten vliegt

Balhoofdlagers
het vervangen van de balhoofdlagers en het upgraden naar een taps toelopende opstelling zorgt voor nauwkeurige feedback over het rijgedrag en de perfecte samensmelting van uw beoogde racelijn door een bocht met de werkelijkheid

Schok-upgrade
Vindt uw voorkant niet de grip die hij nodig heeft om zijn vlijmscherpe lijnen uit te voeren? Grappig genoeg is jouw probleem misschien een gebrek aan controle achterin. Upgrade de achtervering van uw fiets om de juiste hoeveelheid doorzakking, demping en compressie te bereiken in de rijstijl van uw voorkeur, of het nu gaat om toeren, off-road rijden of schreeuwen op een racecircuit

Aangepaste remleidingen en hoofdcilinders
het upgraden van uw remmen zou hier moeten beginnen. Er gaat niets boven de directe feedback, de brute kracht en toch zeer lineair remgedrag van een perfect geselecteerde hoofdcilinder die samenwerkt met onze op maat gemaakte Goodridge hogedrukremleidingen

MEER INFO

Remblokken en schijven
Net als bij de vierwielige tegenhangers is de sky the limit op zoek naar perfectie. Van volledig zwaaiende rotors tot ultralichte vaste schijven, bijtende race-synthpads tot Ferodo-compounds; Bij fijnafstemming begint het plezier

Revisie brandstofsysteem

Een revisie van het brandstofsysteem is een relatief eenvoudige maar effectieve vernieuwing van de vitale functies van uw fiets. Een nieuw brandstoffilter, nieuwe brandstofleidingen en een grondige reiniging van uw injectoren of koolhydraten zorgen ervoor dat uw fiets de perfecte hoeveelheid brandstofdruk krijgt, terwijl de elektrische trek uit de betrokken componenten laag blijft. Een gasklephuissynchronisatie rondt dit proces af, waardoor de cilinders de dans perfect synchroon kunnen dansen, wat zorgt voor een soepele rit bij alle toerentallen.

Uitlaat en ECU-tuning
niet alleen zal uw motorfiets hoogstwaarschijnlijk veel gewicht verliezen, maar een goed afgestelde uitlaat zal de resonanties van uw motor ontketenen en – samen met een zorgvuldig geselecteerde ECU-afstelling – de prestaties van uw tweewieler enorm verbeteren.

Motorbanden

Dual Sport

Dual-sportbanden zijn er in verschillende mate van bruikbaarheid bij gebruik op de weg of off-road. Meestal zal een 80/20 band (dat is 80% gebruik op de weg, 20% off-road) voldoen aan de behoefte van de gemiddelde rijder om stabiel te zijn op de weg, maar vrij om de stoep te verlaten wanneer de geest dat wil. Dual-sportbanden versterken ook echt het ruige en stijve uiterlijk van scramblers, Naked Bikes en Adventure-machines.

Meer info

All Season

Dit bandensegment doet niet alleen wat het zegt; het is een bandensegment dat dankzij zijn eigen verdiensten de duurzaamheid en prestaties van andere banden heeft verbeterd. Banden zoals de Michelin Road 6 warmen snel op, blijven als teer aan het asfalt plakken, sturen nauwkeurig, zijn razendsnel, kunnen tegen de regen en kunnen belachelijk veel kilometers maken. Dit is niet zozeer het hele seizoen, maar eerder het universele segment; nog meer dan het dual-sportsegment

Sport

Sportbanden zijn nog steeds precies wat ze waren. Niet verontschuldigend, duur, maar gewoon zo goed in het tot het uiterste rijden. Er is echter een opwindend nieuw type band ontstaan ​​in dit segment -> de regensportband (zoals een Michelin Power 5), in wezen een sportband voor degenen die misschien gewoon door de regen naar huis rijden na een middag op het circuit te hebben doorgebracht. Ontdek dit segment met ons als je de purist voelt die deze banden in je wakker maken.

Comfort

Voorruit
Een goede voorruit is een voorruit die geen turbulente lucht op uw helm richt. Omdat alle motorfietsen af ​​fabriek met één maat voorruit worden verkocht, is de kans groot dat u een voorruit nodig heeft die op maat is gemaakt voor uw maat. Bescherm uw gehoor (turbulent geluid is schadelijk voor uw gehoororgaan) en uw zenuwen (turbulentie is vermoeiend) door deze keuze te maken.

Crash-bescherming
Valbeveiliging is er in vele vormen en vormen, maar streeft altijd hetzelfde doel na: de kosten voor het laten vallen van uw fiets verlagen. We zijn van mening dat dit de eerste keuze van elke rijder zou moeten zijn, aangezien bekraste stroomlijnkappen en brandstoftanks een stuk verwoestender zijn voor de bankrekening dan de meeste mensen beseffen.

Aanpassing van de rijhoogte
Vaak genoeg kan de fiets die bijna goed is voor jouw afmetingen, worden aangepast om bij jou te passen als een sok en een schoen. Door verschillende veren te kiezen, de voorkant te verlagen en de lengte van de schokdemperkoppelingen te vervangen, kunnen de prestaties en het gedrag van je fiets intact blijven. terwijl u de rijhoogte aan uw voorkeur aanpast

Verwarmde handgrepen en uitrusting
Er gaat niets boven het gevoel door een koude avond te vliegen en de hitte hoger te zetten als het koud wordt. We zijn absoluut dol op verwarmde handvatten met geïntegreerde intelligente controllers (geen externe bedieningskastjes op je stuuropstelling en geen leegloop van de batterij als de fiets is uitgeschakeld) en monteert ze op elke fiets waarop u verschijnt. Overweeg bovendien om een ​​verwarmd ondergoedset-ujp aan te schaffen, aangedreven door het 12 volt-systeem van uw motorfiets

 

MEER INFO

Mistlampen
mistlampen verbeteren uw zichtbaarheid en zicht. Een mooie set mistlampen vergroot de aanwezigheid van uw motor op de weg en verruimt uw zicht, zowel in afstand als in hoek. Een veiligheidsfunctie die de concentratie verbetert tijdens het rijden in het donker en vermoeidheid voorkomt. Mistlampen zijn een must voor dagelijkse rijders in alle seizoenen.

Zachte bagage
Zachte bagage kan een drybag zijn, een set leren tassen…. Zachte bagage past op elke fiets en is zeer modulair, vereist minimale inspanning met betrekking tot de montage van bagagedragers, en kan snel worden verwijderd om te verzekeren dat de esthetiek van uw fiets te allen tijde intact blijft.

Harde bagage
Een set harde koffers is een meer permanente keuze bij het aanpassen van de dagelijkse bruikbaarheid van uw fiets. Je spullen, boodschappen en helm opbergen in een waterdichte hoes die ze beschermt bij een botsing is de juiste keuze voor jou als je op avontuur gaat, of als je je motor gebruikt in plaats van een auto. Er zijn veel maten beschikbaar en rugleuningen voor passagiers voor het comfort van uw partner zijn vaak een extra bonus bij deze keuze in plaats van zachte bagage

Navigatie & Communicatie
Misschien heeft je fiets geen navigatiesysteem, of vind je de geïntegreerde software gewoonweg niet prettig. Er zijn veel alternatieven beschikbaar; dure GPS-computers, of zoiets elegants als een telefoonhouder. En nu je een route hebt gekozen, kun je er met je maatje over praten via een van de vele gebruiksvriendelijke intercomsystemen. En mocht je het praten beu zijn, zet dan gewoon wat muziek op en geniet van de zonsondergang

Accessoires

Rem- en koppelingshendels
Waarschijnlijk een van de meest populaire keuzes onder mederijders; een set verstelbare rem- en koppelingshendels vormen een aanvulling op het uiterlijk van uw rit en helpen u de afmetingen van uw fiets aan te passen aan die van uw lichaam. Bovendien bieden veel high-end aftermarket-sets hendels die bij een val inklappen, waardoor je nog steeds naar huis kunt rijden in plaats van dat je wordt opgehaald vanwege een kapotte hendel

Spiegels
Spiegels zijn een ander punt van frustratie voor veel nieuwe gebruikers van tweewielers. Fabrieksmotorfietsen arriveren vaak met archetypische excuses voor spiegels die zelden passen bij de motor waarmee ze aankomen. Dat is de reden waarom de wereld van aftermarket-spiegels rijk is aan kwantiteit en kwaliteit, met als meest voor de hand liggend eerste splitsingspunt de keuze tussen stuurspiegels of stuureindspiegels. Dit laatste wordt vaak de keuze van de minimalist, meestal op een retro-naked of naaktfiets, terwijl stuurspiegels kunnen worden gekozen om er agressief en strak uit te zien, of om te passen bij dual-sportdoeleinden en om agressief off-road rijden aan te kunnen.

Voetsteunen
Het kiezen van verschillende voetsteunen kan veel te maken hebben met esthetiek, maar er zijn ook andere redenen om de keuze te maken. Ten eerste heb je misschien het gevoel dat je voetsteunen niet breed genoeg zijn om off-road te werken, niet zacht genoeg om je voeten te dempen tijdens een lange toerrit, of niet gripvast en dun genoeg om je agressieve input op het circuit te ondersteunen.

LED-richtingaanwijzers
Laten we geen tijd verspillen, laat ons u een catalogus bezorgen en kijken wat u leuk vindt. Er is zoveel, en alles past vrijwel allemaal…

MEER INFO

Stuur en dwarsbalken
Hoewel een ander stuur in zekere zin wel tot de familie van ergonomische aanpassingen behoort, kan een ander stuur ook het uiterlijk van je fiets veranderen. Verschillende kleuren, verschillende vormen, verschillende afwerkingen, en waarom zou je het niet versterken met een motorcross-dwarsbalk… en waarom niet op een goldwing

Radiatorafdekkingen
Radiatorbeschermers en afdekkingen zien er niet alleen cool uit. Ze maken het schoonmaken van de voorkant van je fiets ook een stuk eenvoudiger, en ze doen nog steeds wat ze zeggen: bescherm je dure radiateur.

Kofferbak en kentekenplaatbeugels
Fietsfabrikanten ontwikkelen standaardmotorfietsen zodat ze passen in een zo breed mogelijk scala aan markten en regionale wetgeving. Een van de bijkomende schade van deze dynamiek is de overontwikkelde achterkant van een fiets. Soms is de kerstboom vol beugels, verlichting en reflectoren niet helemaal het strakke ontwerp dat je fiets verdient. En daarom presenteren wij u de staartenopruimset!

Aftermarket-handvatten en bar-ends
Het kiezen van de juiste grip voor jou is een stap die veel rijders zelfs nooit overwegen; grappig, aangezien het soort contact dat je handen maken met het stuur letterlijk het belangrijkste contactpunt is dat je maakt met je motorfiets. Welke handvatten het beste bij u passen, hangt af van hun materiaal (leer, rubber, plastic, metaal, hout), hun dikte, hun patroon (verticaal, horizontaal, diagonaal) en structuur (korrelig, glad…). Voeg bovendien de juiste bar-ends toe aan uw nieuw gekozen handvatten om het uiteinde van uw stuur uit te lijnen met de contouren van de handvatten