MOTO GUZZI
ALLE MODELLEN

Moto Guzzi V7 Stone 4

MOTO GUZZI
V7 STONE | SPECIAL

We kunnen niet spreken over de V7 zonder zijn erfgoed te raadplegen. Meer dan een halve eeuw aan erfgoed, gebaseerd op een eenvoudig recept waarvan de nieuwste V7 850 de meest recente incarnatie is. Een koppelrijke, door een as aangedreven roadster die er vanuit alle hoeken mooi uitziet, een benaderbare alleskunner met meer karakter dan de prijs ooit zou kunnen weerspiegelen. Het gewicht – wat er ook weinig van is – is laag gepositioneerd, wat resulteert in een kenmerkende rijervaring, onderhoud is makkelijk tot bijna niet-bestaand en de motor kan worden aangepast aan alle smaken en maten. Als je een artefact zou moeten benoemen als “de essentiële motorfiets”, dan zou de V7 850 het gewoon moeten zijn. €11.199,-

MEER INFO

MOTO GUZZI
V85 TT ROCK(S) ‘N”ROADS(S)

TT staat voor tutto terreno, wat verschillende terreinen betekent. Hoewel dit zeker iets is waar deze motorfiets goed in is, denk ik dat “verschillende terreinen” ook op de een of andere manier verwijst naar een esthetische waarheid over deze motorfiets. De V85TT is ruig, een beetje militair en duidelijk agrarisch gebouwd; een beetje als een tractor. Het onthult veel van zijn componenten en heeft daar niets om zich voor te schamen. Spaakwielen onder volledig verstelbare upside-down voorvorken en een verstelbare schokdemper dragen trots de iconische V-twin. De motor is uitgerust met titanium stoterstangenkleppen en een enkele plaatkoppeling die de transmissiecyclus beëindigt in de iconische cardanaandrijving. Het buisvormige stalen frame heeft buisvormige stalen subframes zowel aan de voorkant als aan de achterkant. Zoals ik al zei… een tractor. €15.399,-

MEER INFO

MOTO GUZZI
V100

Spoiler alert! Aprilia en Moto Guzzi zijn zusterbedrijven. Als je goed kijkt naar de V100 Mandello, kun je duidelijk zien dat de fusie voor je ogen plaatsvindt. Deze geheel nieuwe motorfiets is gestileerd volgens de voorkeursformule van Aprilia met gladde, golvende lijnen en contouren. Hoewel de motorconfiguratie op dit nieuwe platform van motorfietsen het iconische Moto Guzzi-recept volgt, zijn de zaken onder de motorkap anders. Deze V-twin is ongelooflijk krachtig en kan snel draaien terwijl hij een berg koppel produceert bij alle toerentallen. Het elektronicapakket op deze Guzzi is ook heel anders dan gebruikelijk voor Guzzi’s. IMU-platform, bocht-ABS, quickshifter, cruise control en radar, elektronische vering… Is het niet geweldig als samenwerkingen zo uitpakken dat het niet helemaal duidelijk is wat het resultaat uiteindelijk is geworden? €17.499,-

.

MOTO GUZZI
STELVIO

De gloednieuwe Stelvio is de ontbrekende schakel in het assortiment van de Piaggio Group. De eens zo indrukwekkende Stelvio uit 2008 werd stopgezet in 2016, waardoor er een enorme leemte ontstond voor iedereen die op zoek was naar een echt krachtige adventure-tourer. Dat is niet langer het geval. De gloednieuwe Stelvio, gebouwd op het V100-motorplatform, levert alles wat je verwacht van een eersteklas product. Kracht, vermogen, uitstraling, ergonomisch superieur, unieke kenmerken en toonaangevende elektronica met een 4D-radarsysteem aan boord; dit is de motorfiets die je naar Mongolië zou nemen. Tenzij je al in Mongolië woont… In dat geval, kies een andere plek op de wereldbol en start je motor.. €18.499,-

MEER INFO