CFMOTO 450NK

De 450NK is niet zomaar een A2 instapper – voel de opwinding als je het stuur vastgrijpt, het is een verlengstuk van je dromen; indien de motor van je dromen als een Hemi Cuda V8 klonk. En de fun factor… die is nog groter dan wat de motor visueel belooft.  Omarm dus de nieuwe orde van straatmotorfietsen, waar vermogen, stijl en controle samenkomen. Met een maximumvermogen van 35 kW bij 9500 t/min en een maximumkoppel van 39 Nm bij 7600 t/min is het een explosieve uitbarsting van energie. Elke versnelling roept een gevoel van felle acceleratie op. Met een 270° krukasafstelling zorgt het lage eindkoppel van de motor voor optimale prestaties in de stad. Deze setup garandeert een krachtige acceleratie in de lage versnellingen, waardoor de 450NK de ideale metgezel is voor stadswegen. Het dubbel gebalanceerde asontwerp verbetert de rijbeleving nog verder en remt trillingen effectief af, waardoor je sneller en soepeler kunt accelereren. €7.199,-

meer info

CFMOTO 450SR

Met de 450SR zet CFMOTO een nieuwe en hogere standaard voor sportmotoren in het A2 segment. Inderdaad, de gestileerde 450SR ademt sport uit al zijn poriën maar voelt zich minstens even goed in zijn sas op de openbare weg. Ontworpen door Modena40 studios uit Italie (wat niet te missen is als je ernaar kijkt), is de 450SR een headturner met een gruwelijke soundtrack en componenten waar zelfs motoren van boven de 10.000€ naar verlangen. De 450SR wordt aangedreven door een door CFMOTO ontwikkelde 450cc paralleltwin met een lineair vermogen van 35Kw en accelereert van 0-100 km in minder dan 5 seconden. In het motorblok vinden we de inmiddels bijna iconische 270° krukas en een dubbele balansas om trillingen te onderdrukken. € 7.399,-

 

MEER INFO

CFMOTO 450SR-S

Zelfde als de 450SR, maar dan met winglets en een ….. drumroll ….. Enkelzijdige achterbrug. Yup, op een 450cc! Tijdloos, prachtig, sexy, doe mij maar gelijk twee! Seriously, de paar extra centen waard  🙂Het aerodynamische ontwerp is voorzien van een enkelzijdige swingarm en een verborgen uitlaatsysteem, wat zowel de esthetiek als de luchtstroomefficiëntie verbetert. De 37 mm upside-down voorvork met instelbare compressie- en rebounddemping, samen met een centrale achterschokdemper, zorgt voor een aanpasbaar rijgedrag voor verschillende rijstijlen. €7.999,- 

MEER INFO

CFMOTO 450MT

De 450MT is inmiddels zo succesvol geworden dat een omschrijving en specificatie overzicht niet meer nodig zijn. Dit is de unicorn, de motor waar heel de wereld al een tijdje op zat te wachten. Dit is de motor die je mee neemt naar Afrika, de motor waarmee je elke dag naar je werk rijdt, de motor waarmee je canyon-curves kan rijden in Luxembourg. Kortom, de do-it-all waar echt alles aan klopt. Dus, kom hem maar proberen en kies alvast je kleur uit. €7.799€,-

MEER INFO

CFMOTO 450CL-C

De 450CL-C is niet zomaar een cruiser. De 450CL-C is de eerste non-US cruiser die echt de X-factor heeft. De motor voelt speciaal, klinkt brutaal en is gewoon echt cool. Hoezo cool? Omdat ie met 450cc hetzelfde weet te bereiken als cruisers van boven de 1400cc’s, cruisers van boven de 30.000€, cruisers van boven de 450kg… oh ja, dat ook; hij is best licht en dus toegankelijk voor vele. In het zadel van de 450CL-C gaat het ook niet alleen om comfort, maar om het nastreven van je ware zelf. De 450CL-C is een meesterwerk van gestroomlijnd design dat bij elke blik boeit. Het exterieur heeft de allure van een klassiek tijdperk, wat wordt benadrukt door de zorgvuldig gepolijste tankdop die glanst als een spiegel. Het naamplaatje uit 1989 en het logo met zilveren ring zijn een eerbetoon aan het erfgoed en vieren een tijdloze nalatenschap. De ultragepolijste brandstoftank is een statement van verfijning en weerspiegelt de wereld eromheen. Als aanvulling op de esthetiek verlicht een neo-klassieke ronde koplamp de weg voor je, terwijl het geïntegreerde achterlicht een blijvende indruk achterlaat. €7299,-

MEER INFO

CFMOTO 675NK

Op de EICMA breekt CFMOTO door in het naakte segment met de nieuwe 675NK. De agressieve styling, alweer ontworpen door Modena40 studio, onthult de 675 cc driecilinder motor. Dit is de MT09 en Trident killer! De high-tech interface van CF Moto en de koppelrijke 3-cilinder blok in een agressieve streetfighter package voor onder de 8000€. Case closed. Dit blok levert trouwens 90 pk vermogen en 70 Nm koppel. De transmissie heeft een zesversnellingsbak met 9uiteraard) een Quick Shifter en een slipkoppeling. Het zeer sterke stalen perimeterframe is gecombineerd met een lichtgewicht aluminium achterbrug, afgeleid van zijn sportievere broer de 675SR-R. De 675NK behoudt dus ook een wielbasis van 1400 mm, maar heeft wel een andere balhoofdhoek -> 26,5° en een naloop van 94 mm. De vering van het merk Kayaba (KYB) is verstelbaar – Voor en Achter. Ook de remmen zijn sterker dan wat Isaac Newton aan kan en met een rijklaargewicht van 184kg is dit alweer een featherweight! €7.999,-

MEER INFO

CFMOTO 675SR-R

De 675SR-R lijkt technisch heel erg op de NK broertje, maar weet wel 10pk extra uit de sportieve tuning te vinden. Ook is de look van de 675SR-R simpelweg spectaculair. Hij is uniek, apart, prachtig en… hij ziet er gevaarlijk uit. Op circuit zal je maar een moment hebben om – nadat ie je inhaalt – zijn bijzondere achterlicht te bekijken. En uiteraard heeft ie brake-cooling op de voorremmen 🙂 De technische kenmerken verschillen dus van de bestaande 675-motoren, met een boring van 72 mm en een slag van 55,2 mm. Dubbele bovenliggende nokkenassen met gesmede zuigers zorgen voor een top-rotatie van 12.300 tpm en een topsnelheid van ver boven de 240 km/u. Hij heeft wel een conventionele  gaskabel, maar toch ook een QuickShifter en Traction Control, die kan worden losgekoppeld en op 2 niveaus kan worden ingesteld.De 130 mm KYB-vering is volledig instelbaar en hij is uitgerust met 300 mm J-Juan schijfremmen met 4 zuigers voor en 240 mm achter. Het frame is gemaakt van CrMo staal, met een 23,7° schuin balhoofd en 93,2 mm veerweg. Het totale leeggewicht is 189 kg, en je kan er 15L benzine ingooien. €8.999,-

MEER INFO

CFMOTO 700CLX Heritage

De CLX 700-serie daagt retro naked bikes en moderne naked bikes uit met deze fascinerend mooie nieuwe modelreeks. De CLX is toegankelijk qua prijs en afmetingen, maar biedt een volwassen pakket aan elektronica, een ogenschijnlijk goed gemanierde motor die – wanneer hoog in toeren gedraaid – een nekbrekende vermogensboost heeft in de tweede helft van het toerentalbereik, en componenten waar premium merken trots op zouden zijn. Hierdoor heeft de kleine motor een hooligan-achtige tweede natuur en kan hij de hele dag door tot het uiterste van de rijder worden gereden. Qua ontwerp – spoiler alert, de ontwerper is Italiaans – is de motor tijdloos en de afwerking prachtig; of het nu gaat om de gepolijste aluminium onderdelen of de meticuleus geschilderde vorkpoten en wielen. Oh, en heb ik al gezegd dat de cruisecontrol aanwezig is? €7.499,-

MEER INFO

CFMOTO 700CLX Adventure

De CLX 700 Adventure brengt de CLX-serie naar degenen die dol zijn op een naked-avontuur crossover; een scrambler als je wilt. Dit is een motorfiets die is uitgerust om je zowel off-road als op geasfalteerde wereldreizen te brengen. De CLX Adventure wordt geleverd met prachtige spaakwielen, een hoog stuur, een comfortabel hoog zadel en een echt verhoogd voorspatbord van een off-road motorfiets. De motor ziet er spectaculair uit en voelt ruimer aan dan de CLX Heritage. Het bredere en hogere stuur geeft je meer hefboomwerking en maakt de motorfiets nog behendiger in het sturen. Omdat CF Moto niets halfslachtig doet, wordt de Adventure ook geleverd met een rek voor zijtassen; je bent vrij om zijtassen van het merk SHAD te kiezen, en ze passen er perfect op. En met een snelle aanpassing kan bijna alles op het achterste subframe worden bevestigd. €9.599,-

MEER INFO

CFMOTO 700MT

Welkom bij de presentatie van de motorfiets die de tracer en versys belachelijk maakt. De nieuwe 700MT heeft de power de Yamaha, de versatility van de Kawasaki, maar nog zoveel meer. De voorvelg is 19 inch waardoor je hier wel offroad mee kan, en de velgen zijn ook nog tubeless spaakvelgen. Ook is de motor standaard uitgerust met een kofferrek, valbeugels en een verstelbaar windscherm. De 700MT is ook uitgerust met een chassis dat is ontworpen voor adventure-gebruik. De upside-down vork heeft een diameter van 43 mm en is niet instelbaar. De achterwielvering is instelbaar, de veerweg bedraagt 150 mm voor en 148 mm achter. ABS en tractiecontrole zijn uiteraard ook aan boord en de multimedia systeem communiceert met je via het 5inch TFT dashboard. €8.499,-

MEER INFO

CFMOTO 800NK Sport/Advanced

De 800NK is een nieuwe streetfighter platform in het hogere middensegment. Met zijn unieke design (waarvoor die de Red-Dot design award heeft gewonnen) is de 800NK een one-of-a-kind motorfiets die je, straks, van ver zal herkennen. Ook aan zijn klank uiteraard; de motor is gebaseerd op de 790 blok van KTM (met de 285 graden krukas) maar dan zonder alle bekende KTM nokkenas problemen. Het sterke chroom-molybdeen frame is licht maar stijf en zorgt voor een optimale balans tussen veiligheid en stabiliteit. Doordat het motorblok als deel van het frame fungeert is CFMOTO erin geslaagd om het rijklaargewicht tot 186 kg te beperken. €8.899,- / €9.999,-

MEER INFO

CFMOTO 800MT Sport/Explorer

De 800MT series motorfietsen is de flagship model van CF Moto. De grote adventure bike is ( net als de 800NK) gebaseerd op de krachtige 800ccm paralleltwin met een 285 graden krukas en brengt je naar het einde van de wereld. In de Sport editie van de 800MT vind je het “basispakket”. Dit jaar (2025) wordt ie geleverd met tubeless spaakwielen, instelbare KYB suspension, zo’n 100pk, ABS/tractiecontrol, en cruisecontrol. Ook is de motor via het 7 inch TFT dashboard te verbinden met je telefoon en dus ook met de CF Moto App. Het remsyteem is afkomstig van J.Juan, een dochteronderneming van Brembo. Vooraan zien we een dubbele 320 mm remschijf met radiale remklauwen. €9.999,- / €14.499,-

 

meer info

CFMOTO 800MT-X

De 800MT-X kan zowel op ruw terrein als op asfalt uit de voeten en stelt toerliefhebbers in staat om wildere oppervlakken en verborgen bochten te ontdekken. Hij is bedreven op elke ondergrond en laat geen plek onontdekt. Hij is uitgerust met de welbekende vloeistofgekoelde 799cc inline tweecilindermotor. Deze compacte motor levert het ideale vermogen voor avontuurlijke ritten, met een hoog koppel en een focus op prestaties in het midden- tot hoogtoerentalgebied, waardoor hij zowel op de weg als off-road een handelbaar en controleerbaar vermogen levert. De dubbele balansassen minimaliseren trillingen en is voorzien van uitstekend elektronisch brandstofinjectiemanagement, wrijvingsreductie en DLC-technologie met geluidsreducerende coating. €11.999,-