Moto Guzzi
V7 (NIEUW)

2021 MOTO GUZZI V7 (NIEUW)

Na jarenlang groot succes wordt een nieuwe Moto Guzzi V7 geboren. De nieuwe, krachtige, 850 cc, 65 pk motor maakt zijn debuut

De nieuwe V7 is sneller, comfortabeler, verfijnd en heeft een betere uitrusting, maar met behoud van het karakter en de authenticiteit van iedere Moto Guzzi

Moto Guzzi V7 Special 9

NIEUWE MOTO GUZZI V7 MODELLEN

Moto Guzzi V7 Stone 4

MOTO GUZZI V7 STONE

moto guzzi V85 TT grigio

MOTO GUZZI V7 STONE

Moto Guzzi V7 Special

MOTO GUZZI V7 SPECIAL

moto guzzi v85 tt

Lancering nieuwe V7

Meer dan vijftig jaar na de lancering van het allereerste model presenteert Moto Guzzi met trots een nieuwe en belangrijke evolutie in de geschiedenis van de V7: een prominent symbool van Italiaanse motorfietsen over de hele wereld.

De vernieuwing is zo ingrijpend dat de progressieve nummering in Romeinse cijfers, die kenmerkend waren voor de verschillende evoluties van het model sinds zijn terugkeer op de markt in 2007, verdwenen is. Toch blijft het karakter en de authenticiteit van de V7 intact, want deze waarden blijven ook in de loop der tijd bestaan en zijn ingebed in de genetische code van iedere Moto Guzzi.

Twee versies

Er zijn twee versies beschikbaar: de patriarch, V7 Stone, met zijn sterke en minimalistische stijl, wordt vergezeld door de V7 Special, met klassieke en elegante lijnen.

 

 

moto guzzi v85 tt
moto guzzi v85 tt

Een nieuwe Moto Guzzi-motor debuteert op de nieuwe V7, een directe afgeleide van de motor van de V85 TT. Dit is de meest recente en moderne aandrijving die in Mandello is gebouwd, die betere prestaties en algehele grotere efficiëntie garandeert om maximaal rijplezier, plezier en betrouwbaarheid te bieden.
Hij heeft 25% meer maximumvermogen, gaande van de vorige 52 pk bij 6200 tpm tot de huidige 65 pk bij 6800 tpm. Het maximumkoppel is ook aanzienlijk toegenomen, van 60 Nm bij 4250 tpm tot de uitstekende waarde van 73 Nm bij 5000 tpm, waarbij meer dan 80% van het koppel al beschikbaar is bij 3000 tpm.

Vergeleken met de vorige versie is de nieuwe aanwinst van Mandello over het algemeen completer qua uitrusting en toont hij een superieure volwassenheid, ook duidelijk in de esthetische impact van de grotere motor, die opvalt door zijn royale uitlaatpijpen in een andere lay-out; het uitzicht vanaf de achterkant benadrukt de grotere cardan-eindaandrijving en het bredere achterwiel, evenals het robuustere paar Kayaba-schokdempers.
De stijlvolle zijpanelen zijn nieuw, net als het kortere achterspatbord, elementen die, samen met het nieuwe uitlaatsysteem, de nieuwe ‘acht en een half’ een vernieuwde en meer verleidelijke look geven.

V7 Stone is verkrijgbaar in drie leurenschema’s: Nero Ruvido, Azzurro Ghiaccio en Arancione Rame. De kleurvarianten van de V7 Special, die aansluit bij de klassieke en elegante geest van het originele model, zijn Blu Formale en Grigio Casual.

De V7 Special behoudt het elegante analoge instrumentenpaneel met dubbele wijzerplaat (snelheidsmeter en toerenteller) en de ultraklassieke spaakvelgen.

De V7 zal ook beschikbaar zijn in een versie met gereduceerd vermogen, in overeenstemming met de Europese A2-rijbewijsbeperkingen en daarmee ideaal voor nieuwe Guzzisti. De nieuwe V7 wordt ook standaard geleverd met instelbare MGCT-tractiecontrole (die ook kan worden uitgeschakeld).

Prijs is nog niet bekend, we houden je op de hoogte…ngs.

Call Now ButtonBel de Motorzaak